Най-купуваната марка четци – Amazon

Веднъж попаднахме на интересно сравнение, свързано с едни от най-популярните електронни четци на пазара, а именно Kindle, дело на Amazon. Бяха наречени „iPhone на четците”, защото, подобно на популярната американска марка мобилни телефони, те работят по собствени правила, без да се съобразяват с масовите търсения. И някак напук на всичко това – без абсолютно никакъв проблем успяват да достигнат до масовия потребител. Дотолкова, че за много потребители името Kindle е единственият синоним за електронен четец.

amazon-store--електронни-четци-kindle

Устройството е със „синя кръв” и като такова, то държи на знатния си произход. Не счита за нужно „да чете” всички формати, но това не пречи на потребителите за няколко секунди да форматират нужните документи във вид, достъпен за Kindle. Какви обаче са неговите предимства и защо Amazon е най-купуваната марка електронни четци?

Не е изненада, че името е първото, с което бъдещият купувач се среща. Марката е позната и от години наложена на пазара, затова доверието към нея е високо. Но няма как името ти да работи за теб, ако и ти не работиш за него. Amazon непрекъснато въвеждат иновации, с които ласкаят и ощастливяват потребителите си. Пазаруването на книги с профил в системата е лесно и  бързо, безплатната библиотека също не може да бъде подценена в никакъв случай.amazon-kindle-електронна-книга-електронен-четец-мнения-цена

Що се отнася до функционалността на продуктите на Amazon, не е пресилено да се каже, че тя е изпипана до последния детайл. Браузърът на Kindle е по-бърз, в сравнение с конкурентните устройства на пазара, същото се отнася и за скоростта на обработка на данни, която превръща Kindle в най-предпочитания електронен четец.

Няма как да не обърнем внимание и на външния вид. Добре знаем, че по него посрещат, а по ума, в случая паметта и функционалността, изпращат. Електронните четци на Amazon са в удобен за носене формат, наподобяват истинска книга, лесни са за пренасяне и съхранение.

И като споменахме истинска книга – E-Ink екранът наподобява отпечатана хартия, което носи допълнителна бонус точка за Kindle. Не натоварва очите, удобен е за четене на слънчева светлина, а и носи усещането за онова „истинско” четене, което само шумът на страниците и красивият шрифт могат да доставят на читателя.

Comment is closed.